El Servei d’Oncologia ha de ser reconegut per l’entorn i pels seus professionals pel seu model assistencial i organitzatiu basat en:
L’orientació als ciutadans. L’organització del treball ha de pensar en el pacient com a eix fonamental i el factor humà i l’atenció personalitzada esdevenen eines fonamentals.
L’excel·lència en els resultats com a objectiu de la seva tasca, avaluada i sotmesa a procés de millora continua.
El treball en equips multidisciplinaris, constituïts per professionals de tots els estaments i nivells assistencials, per tal d’aplicar, amb una metodologia compartida i d’una forma sistematitzada, els millors tractaments d’acord amb l’evidència científica.
La cooperació entre professionals i centres per tal de promoure noves iniciatives que millorin l’atenció del pacient oncològic en la nostra àrea de referència.
Dins del marc de l’Institut Oncològic del Vallès aquests objectius es plasmen en:
Un nou model d’atenció oncològica integral i integrat, fonamentat en els processos clínics gestionats per equips multidisciplinaris, d’acord amb les directrius del Pla Director d’ Oncologia.
La innovació continuada.
La qualitat en l’atenció.
L’accessibilitat per als ciutadans, cercant l’excel·lència en el tracte.
El desplegament màxim de serveis i dispositius per a la nostra població, amb recursos propis o mitjançant aliances.
La recerca fins assolir el màxim per a les nostres capacitats.
El model d’organització descentralitzada basada en Unitats Funcionals.
Els serveis de suport no assistencials, evitant estructures i processos innecessaris.
L’actualització de l’estructura i els equipaments assistencials
El desenvolupament de les tecnologies de la informació com a suport a la funció assistencial, docent i investigadora.
L’aprofitament màxim en l’ús de les tecnologies de la comunicació orientant-les als clients.
La definició continuada de les capacitats òptimes dels nostres professionals.
|