#CSTDOSPUNTS 2

7 Línies de servei avaluades al CST PLAENSA 2017 Què hem fet per millorar al CST ? Atenció hospitalària (PLAENSA 2015) Es va detectar que calia millorar la qualitat del descans nocturn. Un grup de treball format per professionals que treballen en horari nocturn han fet propostes d’actuacions que han estat traslladades a la comissió de millora de la pràc ca clínica per a dur-les a terme. Atenció sociosanitària amb internament (PLAENSA 2016) Gairebé el 60 % dels pacients enquestats van manifestar que s’avorri- en a l’hospital. S’ha potenciat el servei de voluntariat a les unitats de convalescència (HT) i llarga estada (HSLL), oferint ac vitats acompanyades, afavorint una millor recuperació i una estada més entre nguda. El 2017 s’han avaluat al CST Cirurgia major Ambulatòria i Atenció especialitzada ambulatòria, assolint resultats destacats. A banda d’aquests estudis, s’han realitzat també enquestes que no avaluen en tats o centres de forma específica, sinó serveis que s’ofereixen al conjunt de la població de Catalunya: recepta electrònica, transport sanitari no urgent i assistència sanitària telefònica (061 CatSalut Respon). 74,5 81,5 84 95 79,3 86,5 85,6 92,8 91,5 98,7 91,8 98,8 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 Satisfacció Fidelitat Satisfacció Fidelitat Atenció Especialitzada Ambulatòria Cirurgia Major Ambulatòria CST Catalunya Benchmark

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQxMzA5