CSTDOSPUNTS Nº 10 NOVEMBRE 2021

L’atenció no presencial en xifres. Atenció Primària Núria Pagès. Gestió de Pacients i Atenció al Ciutadà Montserrat Olivé. Control de Gestió i Anàlisi de la informació L’atenció no presencial mitjançant visites telefòniques o ús de les TiCs en els Centres d’Atenció Primària del CST ha experimentat un important increment els dos darrers anys, principalment degut a la pandèmia COVID. L´ús d’eines digitals ha permès un ràpida adaptació i agilitat per donar resposta a les necessitats d’atenció en l’actual context. Ara cal gestionar la implementació d’aquests canvis, avaluant la resposta donada i garantint l’equilibri adequat entre l’atenció presencial i no presencial, per no perdre la qualitat i humanisme en la nostra atenció. Comitè editorial La coordinació́ d’aquest butlletí la porta a terme el Comitè editorial. Si vols fer propostes per presentar el teu equip, programa o activitat assistencial que consideris que pot ser d’interès pels professionals del CST ens les pots fer arribar al següent enllaç: emedarde@cst.cat Membres: Carme Casas Marta Codinas Alba Estebanell Araceli Griñó Elena Medarde Núria Pagés Joan Paloma Mariona Roca Cristina Roure Maite Sanz Joan Torras 6

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQxMzA5