CSTDOSPUNTS núm.11

Eix 1: Humanització transversal Núria Pagès (Directora de Gestió de pacients i atenció al ciutadà) El pacient, al centre de l’atenció. Millorem la seva experiència! Ens centrem en les persones i promovem la seva autocura. Vetllem per la seva dignitat i valors, amb el de respecte en el seu procés assistencial i amb la participació del seu entorn. Escoltem els resultats de la seva experiència. Per parlar de la humanització, cal tenir en compte diferents esferes en l’atenció : • Tractar d’una manera més humana a les persones (professionals i pacients) • Respectar l’autonomia, els valors i preferències de les persones • Treballar i atendre a les persones en un entorn amable • Treballar per millorar la continuïtat en l’atenció Per avançar en la humanització transversal hem creat la comissió d’humanització, que està recollint totes les iniciatives al voltant de la humanització, de manera que es puguin posar en valor. Aquest 2022 es farà una Jornada d’humanització, orientada a compartir totes aquestes iniciatives al voltant de la humanització i també es farà un vídeo resum de la humanització al CST. Per posar el pacient al centre de l’atenció, és fonamental conèixer la seva opinió. L’experiència del pacient ha estat la nostra assignatura pendent i en aquest pla estratègic agafarà protagonisme, perquè millorar la percepció de l’atenció en tots els contactes dels pacients al llarg del procés assistencial és el nostre objectiu principal. La comissió d’experiència de pacient incorporarà noves eines per avaluar d’una banda PREM (resultats d’experiència del pacient) i de l’altra PROM (resultats en salut). Aquestes eines ens permetran millorar l’atenció que reben els nostres pacients i famílies. 2 EL PACIENT, AL CENTRE DE L’ATENCIÓ. MILLOREM LA SEVA EXPERIÈNCIA

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQxMzA5