CSTDOSPUNTS núm.11

Eix 7: Comunicació efectiva Marta Codinas (Cap de Comunicació i Relacions institucionals) Des del Consorci Sanitari de Terrassa hem de propiciar una comunicació interactiva, propera i participativa. Hem de comunicar-nos bé i en totes direccions amb les persones a qui atenem, les que treballen o estudien amb nosaltres, la societat, les administracions i la resta d’agents d’interès del CST. Per aquest motiu en el Pla Estratègic 21-24 hem focalitzat en la comunicació interna i en la comunicació externa com als dos eixos que sustenten tota la informació de l’organització. Entenem per Comunicació interna el conjunt d’activitats elaborades per una organització per la creació i manteniment de bones relacions entre els seus membres a través de diferents mitjans o elements de comunicació que els mantingui informats, integrats i motivats per contribuir a l’assoliment dels objectius de l’organització. Alguns dels projectes que ens portaran a assolir els objectius marcats en el Pla Estratègic són la implantació de la nova Intranet corporativa , que ens permetrà ampliar els canals de comunicació entre els professionals. També facilitar correu corporatiu a tots els treballadors com a element de comunicació. Implantar noves eines de gestió de la Formació, Sessions Clíniques i Jornades i potenciar formats audiovisuals per facilitar-ne l’accés a tots els professionals. Pel que fa a la Comunicació externa és el conjunt de missatges que elabora la institució cap als seus públics externs amb l’objectiu de mantenir la seva relació i projectar una imatge positiva de les seves activitats. El projecte principal és el disseny i posada en marxa d’una nova web corporativa adaptada a les necessitats actuals de comunicació, d’autogestió fàcil, intuïtiva i amb responsive design. Una web que doni resposta als diferents públics i que respongui amb excel·lència a totes les seves expectatives. Es potencien les eines TIC i les xarxes socials per posar a l’abast de tothom la informació de l’organització i facilitar la interacció. A través dels diferents tipus de comunicació i del seu llenguatge propi, i amb els suport d’eines específiques que coordinarà el Departament de comunicació de forma coherent, es pretén assolir els objectius corporatius plantejats en el Pla Estratègic 2021-2024. 8 “LA COMUNICACIÓ OBERTA AMB TOTS ELS AGENTS ÉS CLAU PER TREBALLAR EN XARXA”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQxMzA5