CST2PUNTS nº8 2020

El desplegament de l’Atenció no Presencial en el CST Núria Pagès Gestió de Pacients i Atenció al Ciutadà Cristina Sabariego . Resident de Llevadora A banda de potenciar que la nostra població accedeixi a La Meva Salut (hem de dir que la pandèmia ens ha ajudat força), el 2016 ja es va elaborar un Marc d’Atenció no Presencial al CST, que ha estat un dels documents que s’ha utilitzat en l’elaboració de les recomanacions als professionals per l’atenció no presencial en el SISCAT. Al CST volem incorporar la tecnologia en l’atenció assistencial, posant a disposició dels professionals els recursos disponibles per tal que puguin triar en cada moment, per cada pacient i per cada tipus d’atenció aquella eina que pot ser la més adequada i segura , sense renunciar a l’atenció presencial. Actualment ja tenim disponibles 3 canals de comunicació, tot i que no s’han desplegat en totes les línies amb la mateixa intensitat: la trucada telefònica, la eConsulta i la videoconsulta. Com a objectius 2021 ens plantegem : • Revisar el document Marc d’Atenció No Presencial al CST • Desplegament dels 3 canals d’atenció a tot el CST • Difusió de les infografies amb les recomanacions elaborades per La Fundació TicSalut i Social (projecte Laktud) , la Direcció Assistencial del CatSalut i l’Oficina eSalut L’atenció no presencial del CST , pivotarà bàsicament en aquestes tres eines, sigui quin sigui el recurs que s’utilitzi, haurà de tenir temps assistencial reservat, haurà de constar en la història clínica i s’haurà de realitzar de manera segura i comptar amb l’acceptació del pacient. 3 El CST treballa ja des de fa temps en l’atenció presencial, l’any 2011 va ser una de les primeres organitzacions a desplegar la carpeta personal de salut (el que ara anomenem La Meva Salut), el 2014 va participar en el pilot de La Meva Salut i actualment ofereix alguns serveis en La Meva Salut per la població del CST. Més 60.000 persones de la nostra població tenen accés a LMS I tu, ja tens accés ? Saps que està disponible en App ?

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQxMzA5