El passat mes de novembre es van començar a implementar els gestors de cues als diversos CAP del Consorci Sanitari de Terrassa, un sistema que permet ordenar el flux de persones usuàries a l’interior dels centres i augmentar la confidencialitat a l’hora de fer les crides per entrar a les consultes.
Fins a dia d’avui s’han col·locat 13 gestors de cues. Es tracta d’un quiosc, situat a l’entrada dels centres, on els i les usuàries col·loquen la seva targeta sanitària i el sistema els atorga un tiquet amb un número que els identifica individualment, l’hora i la sala on seran visitats. Una vegada els i les professionals volen que la persona usuària entri a la consulta fan l’avís des del programa i en la pantalla de la sala d’espera apareix el número de tiquet assignat, indicant que ja pot entrar.
A més els gestors de cues tenen altres funcionalitats com imprimir el justificant de visita i el pla de medicació dels usuaris i les usuàries.
Durant la implementació d’aquesta eina una quinzena de persones de pràctiques de Prodis han estat els encarregats d’explicar als i les usuàries del CAP Matadepera, el CAP Terrassa Est, el CAP Sant Genís i el CAP Anton de Borja com funcionava el nou aparell i solventar tots aquells dubtes que poguessin tenir.
A nivell d’atenció primària el Consorci Sanitari de Terrassa ja ha implementat els gestors de cues al CAP Terrassa Est, al CAP Matadepera, al CAP Terrassa Nord, al CAP Anton de Borja i al CAP Sant Genís. Dins l’Hospital de Terrassa els gestors de cues estan ubicats a l’entrada principal, a l’entrada de consultes externes i a l’Hospital de Dia. Properament està previst instal·lar gestors de cues al CAP Sant Llàtzer, CAP Dr. Joan Planas i CAP Can Roca fins a completar la totalitat dels centres CST.
Subscriu-te a la nostra newsletter