Divendres, 13 Febrer 2026
Hospital Universitari de Terrassa. Sala d'Actes Joan Costa Roma
Veure en el mapa
Presentació:
La IX Jornada d’Al·lèrgia Territorial del Vallès Occidental “Al·lèrgia a fàrmacs, contaminació i aerobiologia” té com a objectiu reforçar la col·laboració entre Atenció Primària i Especialitzada en un context de creixent prevalença i impacte de la patologia al·lèrgica.
S’abordaran tres àrees clau: al·lèrgia a fàrmacs, contaminació ambiental i aerobiologia respiratòria, destacant també el paper de la infermeria en la continuïtat assistencial.
Amb la participació de professionals del Vallès Occidental (ICS, CSPT, HUMT i CST), la trobada vol ser un espai de coneixement, reflexió i cohesió territorial, orientat a millorar la qualitat i seguretat assistencial i consolidar l’al·lèrgia com una àrea estratègica de salut comunitària.
Dirigit a:
Metges/ses especialistes d’Atenció Primària, Pediatria, Otorrinolaringologia, Pneumologia, Dermatologia i personal d’infermeria d’aquestes especialitats
Inscripcions:
Personal intern: CSTAprèn
Personal extern: Formulari
Data límit d’inscripció: 30 de gener de 2026
Aforament limitat. Els participants seran admesos per rigorós ordre d’inscripció. Es prioritzaran les persones en llista d’espera d’anteriors jornades.
Anul·lacions fins el 6 de febrer.
Es recomana fer ús del transport públic per assistir a la jornada. Si vens en vehicle privat, es pot utilitzar el pàrquing del tanatori quan no hi hagi disponibilitat d’aparcament al CST.
Acreditació
Aquesta activitat es troba en procés d’acreditació pel Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries -Comisión de Formación Continuada del Sistema Nacional de Salud-.
Per a l’obtenció del Certificat Acreditat, és requisit indispensable haver assistit al 100% de la jornada
Subscriu-te a la nostra newsletter