
L’objectiu de la jornada ha estat informar a nivell assistencial, docent i investigador sobre tot el que ofereix el CST.
La benvinguda ha estat a càrrec de les caps d’estudis d’Especialitats i de la Unitat Docent Multiprofessional d’Atenció Familiar i Comunitària. Seguidament els mateixos residents que actualment estan formant-se a l’organització han explicat la seva experiència i han donat la informació de tots els temes relacionats amb la residència.

Aquest any, el CST oferta 64 places per a la formació en 26 especialitats acreditades, amb les novetats de Pneumologia i Farmàcia amb la seva primera incorporació.
El CST disposa de tretze Unitats Docents, com són Al·lergologia, Anestesiologia i Reanimació, Aparell Digestiu, Cirurgia General i de l’Aparell Digestiu, Cirurgia Ortopèdica i Traumatologia, Farmàcia, Medicina Intensiva, Medicina Interna, Nefrologia, Oftalmologia, Oncologia Mèdica, Pneumologia i Radiodiagnòstic, així com sis Unitats Docents Multiprofessionals, com son l’Atenció Familiar i Comunitària, Geriatria i Gerontologia, Obstetrícia i Ginecologia, Pediatria i Àrees Específiques, Salut Laboral i Salut Mental.
A part de la Jornada de portes obertes, fins el 31 de març el Consorci Sanitari de Terrassa ofereix vint-i-quatre reunions virtuals adreçades als nous i noves residents de formació sanitària especialitzada: MIR (metges interns residents), IIR (infermeria interna resident), PIR (psicologia interna resident) i FIR (Farmàcia interna resident). Les videoconferències comptaran tant amb professionals tutors com amb residents de les diferents especialitats que donaran resposta a tots els dubtes i facilitaran tota la informació als futurs i futures residents.
Trobareu els enllaços de les reunions virtuals a la pàgina web del CST.
Subscriu-te a la nostra newsletter