Divendres, 28 Març 2025
Hospital Universitari de Terrassa. Sala d'Actes Joan Costa Roma
Veure en el mapaL’experiència de pacient és un element clau per millorar la qualitat assistencial i humanitzar la pràctica clínica. En aquesta jornada explorarem estratègies innovadores, compartirem bones pràctiques i debatrem sobre com podem avançar cap a una atenció més empàtica, personalitzada i efectiva.
A través de ponències, taules rodones i experiències reals, comptarem amb la participació de professionals de la salut, gestors sanitaris i, sobretot, amb la veu de pacients, que ens ajudaran a entendre com viuen i perceben el seu pas pel sistema sanitari.
Agraïm la presència de tots vosaltres i us convidem a participar activament en aquesta jornada, perquè només escoltant i aprenent junts podem transformar i millorar l’experiència assistencial.
Dirigit a:
Professionals d’organitzacions sanitàries, d’altres institucions i/o organitzacions i ciutadania en general.
Inscripcions:
Personal intern: CSTAprèn
Personal extern: Formulari
Data límit d’inscripció: 21 de març de 2025
Aforament limitat, els participants seran admesos per rigorós ordre d’inscripció.
Els assistents a la jornada tindran una tarifa reduïda del pàrquing de 1,5€/dia.
Acreditació
L’activitat 09/039572-MD es troba en procés d’acreditació pel Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries -Comisión de Formación Continuada del Sistema Nacional de Salud-.
Subscriu-te a la nostra newsletter